KAMPANIE LEADOWE W WARSZAWIE

W erze rozwoju technologicznego najskuteczniejszym kanałem promocyjnym jest marketing internetowy. W ten sposób pozyskuje się większość klientów, produktów, ale także propaguje działalność firmy. Jedną z jego form są kampanie leadowe oparte na pozyskiwaniu danych kontaktowych do potencjalnych klientów zainteresowanych konkretnymi usługami – w ten sposób oferta dociera do właściwych odbiorców. Dobrze obmyślona kampania pozwala skutecznie realizować cele sprzedażowe.

Dla określonej grupy docelowej

Przede wszystkim powinniśmy określić grupę docelową naszej oferty. Jeśli zajmujemy się sprzedażą części samochodowych, oczywistym jest, że produkty kierujemy do właścicieli aut oraz pracowników warsztatów. Landing page powinien jasno komunikować, czym zajmuje się nasza firma, a formularz kontaktowy musi być umieszczony w widocznym miejscu, aby zachęcał do jego wypełnienia. Kampanie leadowe służą pozyskaniu potencjalnych zainteresowanych, którzy będą otrzymywać informacje o nowościach, promocjach, ale także konkretnych produktach.

Jak wyglądają kampanie leadowe?

Przede wszystkim należy zmotywować internautów do pozostawienia swoich danych kontaktowych – jest na to kilka sposobów. Jednym z najtańszych i najprostszych jest ankieta – formularz online, który prowadzi do pozyskiwania leadów w Warszawie czy innych miastach. Nagrodą może być zniżka do sklepu czy na zakup konkretnych produktów z naszej oferty. Dzięki takiemu rozwiązaniu konsumenci otrzymują spersonalizowane informacje na e-maila dotyczące produktów. Kobiety otrzymają odnośniki do damskich ubrań, a mężczyźni do odzieży dedykowanej ich płci.

Media społecznościowe

Facebook umożliwia firmom zamieszczanie zewnętrznych aplikacji, za pomocą których można pozyskać dane kontaktowe do potencjalnych klientów. Możliwe jest również tworzenie reklam, które bezpośrednio przekierują do formularzy kontaktowych. W ten sposób kampanie leadowe pomogą skutecznie zrealizować cele sprzedażowe – dzięki profesjonalistom z Directan możemy wspólnie osiągnąć sukces. Otrzymamy dane kontaktowe do potencjalnych klientów, którzy zwiększą ruch na naszej stronie oraz obrót. Specjaliści Directan wiedzą, jak właściwie przeprowadzić kampanie leadowe, aby zrealizować założone cele sprzedażowe.