iNFOLINIA

Prowadzimy infolinie dla firm. Zapewniamy profesjonalną obsługę zapytań klientów oraz przyjmujemy anonimowe zgłoszenia nieprawidłowości w miejscach pracy (infolinia dla pracowników – ustawa sygnalista).

infolinia zdjecie
97hfvpynr1m 1

OFERTA INFOLINII DLA FIRM

Optymalizuj koszty prowadzenia swojej działalności i postaw na outsourcing call center. W wachlarzu oferowanych przez nas usług proponujemy m.in. klasyczną infolinię z obsługą operatorską, która zapewnia kontakt z klientami Twojej firmy lub osobami zainteresowanymi oferowanymi produktami poprzez linię telefoniczną i e-mail. Zajmujemy się obsługą infolinii w zakresie pomocy przedsprzedażowej, przeprowadzenia przez proces zakupowy oraz opieki posprzedażowej, udostępniając system call center wraz z zespołem doświadczonych ekspertów.

W ramach tej oferty proponujemy:

Infolinie naszych klientów obsługujemy w pięciu językach (polskim, niemiecki, angielskim, ukraińskim, rosyjskim) oraz oferujemy obsługę w wybranych porach lub 24/7/365. Dzięki temu gwarantujemy, że infolinia telefoniczna będzie zawsze dostępna dla osób, które chcą skorzystać z Twojej oferty lub potrzebują pomocy posprzedażowej. W ten sposób nie tylko zwiększysz ilość szans sprzedażowych, ale i zapewnisz swoim odbiorcom najwyższy poziom obsługi – co z kolei wpłynie na Twój wizerunek w świadomości klientów jako godnego zaufania partnera lub sprzedawcy.

USŁUGI CALL CENTER DLA FIRM

Masz w firmie gorącą linię od rana lub zdarza się zaledwie kilka połączeń dziennie, lecz każdy telefon jest dla Ciebie ważny i nie chcesz go przeoczyć? Usługi call center są dla Ciebie. Nie pozwól, żeby umknął Ci ważny telefon albo coś zostało przemilczane. System contact center rozładuje Twój zespół pracowników, ściągając z nich presję czasu i generowanie tzw. spadków, czyli osób czekających na połączenie i rozmyślających się w trakcie oczekiwania. Twoi pracownicy będą w stanie poświęcić klientom więcej czasu i opiekując się ich potrzebą zgodnie z najwyższym standardem obsługi. Sprawdź, jak zewnętrzne usługi call center przełożą się na wzrost Twojej sprzedaży i poszerzą horyzonty od pierwszego dnia współpracy. Infolinia dla firm to praktyczne i profesjonalne rozwiązanie, które zamieni głuche telefony w satysfakcjonujące rozmowy.

OUTSOURCING CALL CENTER - CZY TO WŁAŚCIWY NUMER

Przeszło Ci przez myśl, że warto zlecić profesjonalny outsourcing call center? Bardzo prawdopodobne, że Twoja firma skorzysta na inwestycji w obsługę infolinii przez zewnętrznych ekspertów.

Outsourcing call center w Directan Plus to szereg udogodnień. Obsługujemy połączenia z zakresów:

  • wirtualnego sekretariatu,
  • udzielania informacji,
  • przyjmowania reklamacji i zażaleń,
  • wsparcia serwisowego (przyjmowanie zgłoszeń),
  • zbierania anonimowych zgłoszeń pracowników,
  • badania nastrojów pracowników.

Te wszystkie działania mieszczą się w zakresie usługi call center. Infolinia jest zatem, jak widzisz uniwersalnym narzędziem, wykorzystywanym do wielu zadań – zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie dla Twojej firmy. Prowadzimy Klienta przez cały proces. Od usług przedsprzedażowych, przez proces zakupowy, aż do opieki posprzedażowej. Outsourcing call center to usługa od A do Z.

Czy Twoja firma potrzebuje contact center? Napisz lub zadzwoń do nas, porozmawiamy o szczegółach.

strona www

INFOLINIA DLA FIRM - ZALETY

Usługi call center to core naszych działań. W Directan Plus prowadzimy infolinie naszych Klientów od lat. Jeśli szukasz doświadczonej i profesjonalnej firmy, to dobry adres.
W zależności od preferencji Klienta, obsługa call center odbywa się w wyznaczonych godzinach lub bez przerwy 24/7/365.

Posiadamy szeroki zakres działań, prowadząc usługi w aż pięciu językach (polskim, niemiecki, angielskim, ukraińskim, rosyjskim). W ten sposób infolinia dla pracowników może również pomóc wewnętrznie w Twojej międzynarodowej firmie, gdzie realizowane są międzyoddziałowe projekty.

Posiadamy know how poparte wieloma latami praktyki zawodowej i zbudowane na niezawodnym zespole – działając zarówno jako call center B2B dla partnerów biznesowych, jak i B2C dla klientów indywidualnych.

Chcesz być zawsze dostępny oraz płynnie przeprowadzać proces obsługi klienta przed- lub posprzedażowej? Pomyśl o contact center. Infolinia dla firm to sprawdzone rozwiązanie, które usprawnia komunikację z konsumentem oraz wprowadza przedsiębiorstwa na wyższy level biznesowy.

Koniec z nieodebranymi połączeniami, zniecierpliwionymi Klientami czy rezygnacjami w połowie ścieżki zakupowej. Usługi telemarketingu w formie outsourcingu rozwiążą ten problem raz na zawsze! Zadbaj o obsługę Klienta na najwyższym poziomie i spraw, że obustronny kontakt będzie powodem do zadowolenia i uśmiechu satysfakcji na twarzy. Zleć usługi call center Directan Plus.

DIRECTAN PLUS - OBSLUGA INFOLINII

Zastanawiasz się, jakie korzyści przynosi infolinia call center? Sprawdź, jak wiele udogodnień posiadamy w naszej ofercie. Są to m.in.:

  • najwyższe standardy obsługi,
  • poufność powierzonych danych,
  • integracja systemów CRM,
  • rejestracja (tworzenie nagrań) rozmów,
  • dystrybucja i hierarchizacja (kolejkowanie) połączeń,
  • rozbudowany system IVR (system zapowiedzi głosowych),
  • raportowanie działań, monitoring i analiza.

Te wszystkie usługi i jeszcze więcej są wpisane w obsługę infolinii. Mamy duże doświadczenie współpracy z różnego typu biznesami. Ponadto, do każdego nowego projektu podchodzimy z pełnym profesjonalizmem i indywidualnie – jeżeli potrzebujesz szczegółowego raportowania lub nietypowego systemu obsługi pozakupowej, z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę.

mhusybu4bxm

Nasze wieloletnie doświadczenie sprawi, że nie musisz martwić się, czy o wszystkim pamiętałeś. Wszystkie próby kontaktu zostaną zaadresowane i zaopiekowane w sposób zgodny z najwyższymi standardami jakości. Infolinia dla firm jest szytą na miarę odpowiedzią na powyższe zadania.

Czy możesz nam zaufać? Zdecydowanie tak! Jesteśmy zgranym zespołem, który istnieje na rynku od 2002 roku. To ponad 20 lat doświadczenia, które zaowocowało wieloma sukcesami. Specjalizujemy się w marketingu bezpośrednim i podążamy za nowinkami z branży, żeby być na bieżąco. Mamy duże know how oraz wyczucie trendów rynkowych. Pochodzimy z okolic Poznania, lecz działamy w całej Polsce. Wspólnie zapracujemy na Twój sukces. Przekonaj się sam – zadzwoń do nas i porozmawiajmy o szczegółach.

sygnalista

PROJEKT SYGNALISTA - NIE TYLKO DLA DUŻYCH FIRM

Już niedługo obowiązywać będzie Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa, czyli tak zwana dyrektywa o ochronie praw sygnalistów. Wyznacza ona przedsiębiorcom szereg obowiązków związanych z zapewnieniem zgodności organizacji w obszarze ochrony sygnalistów. 

Dlatego też wprowadziliśmy do naszej oferty projekt Sygnalista, który ma na celu wsparcie firm we wdrożeniu nowych przepisów. W ramach projektu nasi klienci mogą liczyć na:

BIEŻĄCA OBSŁUGA INFOLINII CZY AKCJE SPECJALNE?

Contact center świetnie sprawdzi się w obu przypadkach. Sprawdź, jak wiele aktywności możesz nam zlecić. Które z nich są idealnym rozwiązaniem dla Twojego biznesu?
W ramach ciągłej obsługi oferujemy:

Również infolinia dla firm to rekomendowane rozwiązanie do akcji specjalnych, m.in.:

To najpopularniejsze usługi, oferowane w ramach contact center. Jeśli jesteś zainteresowany, chwyć za słuchawkę lub napisz do nas e-mail. Nie zwlekaj, zleć nam outsourcing call center już dziś.

Jesteśmy pod telefonem – zespół Directan Plus.

Skontaktuj się z nami już dziś i zapewnij swojej firmie profesjonalną infolinię. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i przeprowadzimy Cię przez świat outsourcingu infolinii w sposób kompleksowy. Przekonaj się już teraz o tym, jak współpraca z nami pozwoli Twojej firmie wzbić się ponad każdą konkurencję.

376kn isple

ZACZNIJMY NASZĄ WSPÓŁPRACĘ!

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy pragną podążać za nowymi trendami i niezawodnością.

376kn isple