INFOLINIA

infolinia zdjęcie

Prowadzimy infolinie dla firm. Zapewniamy profesjonalną obsługę zapytań klientów oraz przyjmujemy anonimowe zgłoszenia nieprawidłowości w miejscach pracy (infolinia dla pracowników – ustawa sygnalista).

Obsługujemy infolinie w zakresie:

  • przyjmowania zamówień od klientów
  • przyjmowania reklamacji lub zażaleń
  • wsparcia serwisowego – przyjmowanie zgłoszeń (szkoda, awaria, wypadki)
  • obsługi kampanii marketingowych (konkursy, loterie)
  • udzielania informacji (wirtualny sekretariat)
  • badania nastrojów pracowników w firmie
  • zbierania anonimowych zgłoszeń pracowników tzw. sygnalistów

Przystępując do organizacji infolinii, nasi specjaliści pomogą wybrać najlepsze rozwiązania.

 

Oferujemy:

  • wysokie standardy obsługi i poufność prowadzonych projektów
  • integrację systemów CRM
  • rejestrację (nagrywanie) i przechowywanie rozmów telefonicznych
  • dedykowanie rozbudowanego systemu IVR (system zapowiedzi głosowych)
  • zarządzanie kolejkowaniem i dystrybucją połączeń
  • dedykowanie numeru telefonu identyfikującego firmę lub zachowanie istniejącego numeru komórkowego lub stacjonarnego
  • szczegółowe raportowanie
  • monitoring i kontrolę jakości rozmów, zgodnie z ustalonymi procedurami dot. współpracy