Prowadzimy infolinie dla firm. Zapewniamy profesjonalną obsługę zapytań klientów oraz przyjmujemy anonimowe zgłoszenia nieprawidłowości w miejscach pracy (infolinia dla pracowników – ustawa sygnalista).
INFOLINIA

Obsługujemy infolinie w zakresie:
- przyjmowania zamówień od klientów
- przyjmowania reklamacji lub zażaleń
- wsparcia serwisowego – przyjmowanie zgłoszeń (szkoda, awaria, wypadki)
- obsługi kampanii marketingowych (konkursy, loterie)
- udzielania informacji (wirtualny sekretariat)
- badania nastrojów pracowników w firmie
- zbierania anonimowych zgłoszeń pracowników tzw. sygnalistów
Przystępując do organizacji infolinii, nasi specjaliści pomogą wybrać najlepsze rozwiązania.
Oferujemy:
- wysokie standardy obsługi i poufność prowadzonych projektów
- integrację systemów CRM
- rejestrację (nagrywanie) i przechowywanie rozmów telefonicznych
- dedykowanie rozbudowanego systemu IVR (system zapowiedzi głosowych)
- zarządzanie kolejkowaniem i dystrybucją połączeń
- dedykowanie numeru telefonu identyfikującego firmę lub zachowanie istniejącego numeru komórkowego lub stacjonarnego
- szczegółowe raportowanie
- monitoring i kontrolę jakości rozmów, zgodnie z ustalonymi procedurami dot. współpracy
Jesteśmy firmą, która od 2002 roku wspiera polskie i zagraniczne firmy w działaniach marketingu bezpośredniego. W naszej ofercie znajduje się, między innymi, obsługa infolinii dla firm.
Oferta infolinii dla firm
W wachlarzu oferowanych przez nas usług proponujemy między innymi klasyczną infolinię z obsługą operatorską, która zapewnia kontakt poprzez linię telefoniczną oraz e-mail. Zajmujemy się obsługą infolinii w zakresie pomocy przedsprzedażowej, przeprowadzenia przez proces zakupowy oraz opieki posprzedażowej. W ramach tej oferty proponujemy:
- wirtualny sekretariat oraz udzielanie informacji,
- obsługę kampanii marketingowych (konkursy, loterie),
- obsługę zamówień,
- przyjmowanie reklamacji i zażaleń,
- wsparcie serwisowe poprzez przyjmowanie zgłoszeń (szkoda, awaria, wypadki),
- badanie nastrojów pracowników,
- zbieranie anonimowych zgłoszeń pracowników (sygnalistów).
Infolinie naszych klientów obsługujemy w pięciu językach (polskim, niemiecki, angielskim, ukraińskim, rosyjskim) oraz oferujemy obsługę w wybranych porach lub 24/7/365.
Projekt Sygnalista – nie tylko dla dużych firm
Od 17 grudnia 2021 obowiązywać będzie Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, czyli tak zwana dyrektywa o ochronie praw sygnalistów. Wyznacza ona przedsiębiorcom szereg obowiązków związanych z zapewnieniem zgodności organizacji w obszarze ochrony sygnalistów. Dlatego też wprowadziliśmy do naszej oferty projekt Sygnalista, który ma na celu wsparcie firm we wdrożeniu nowych przepisów. W ramach projektu nasi klienci mogą liczyć na:
- ułożenie schematu postępowania oraz pomoc prawną,
- zapewnienie możliwości realizacji zgłoszeń anonimowych,
- pełną obsługę dochodzenia wewnętrznego, przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego oraz opracowanie i realizację działań zapobiegających występowaniu podobnych zdarzeń w przyszłości.
Directan – najwyższa jakość obsługi
Zapewniamy wysokie standardy obsługi, które przekładają się na poprawę kontaktów naszych kontrahentów z ich klientami. Dajemy gwarancję zachowania poufności prowadzonych projektów. Poza tym oferujemy także:
- integrację systemów CRM,
- rejestrację i przechowywanie rozmów,
- rozbudowany system zapowiedzi głosowych (IVR),
- zarządzanie kolejkowaniem i dystrybucją połączeń,
- zachowanie istniejącego numeru telefonu lub możliwość dedykowania numeru identyfikującego firmę,
- szczegółowe raporty,
- monitoring i kontrolę jakości rozmów, zgodnie z ustalonymi procedurami dot. współpracy.
Skontaktuj się z nami już dziś i zapewnij swojej firmie profesjonalną infolinię!
KONTAKT
Zacznij współpracę z nami!
ZACZNIJMY NASZĄ WSPÓŁPRACĘ!
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy pragną podążać za nowymi trendami i niezawodnością.