INFOLINIA

infolinia zdjęcie

Prowadzimy infolinie dla firm. Zapewniamy profesjonalną obsługę zapytań klientów oraz przyjmujemy anonimowe zgłoszenia nieprawidłowości w miejscach pracy (infolinia dla pracowników – ustawa sygnalista).

Obsługujemy infolinie w zakresie:

  • przyjmowania zamówień od klientów
  • przyjmowania reklamacji lub zażaleń
  • wsparcia serwisowego – przyjmowanie zgłoszeń (szkoda, awaria, wypadki)
  • obsługi kampanii marketingowych (konkursy, loterie)
  • udzielania informacji (wirtualny sekretariat)
  • badania nastrojów pracowników w firmie
  • zbierania anonimowych zgłoszeń pracowników tzw. sygnalistów

Przystępując do organizacji infolinii, nasi specjaliści pomogą wybrać najlepsze rozwiązania.

Oferujemy:

  • wysokie standardy obsługi i poufność prowadzonych projektów
  • integrację systemów CRM
  • rejestrację (nagrywanie) i przechowywanie rozmów telefonicznych
  • dedykowanie rozbudowanego systemu IVR (system zapowiedzi głosowych)
  • zarządzanie kolejkowaniem i dystrybucją połączeń
  • dedykowanie numeru telefonu identyfikującego firmę lub zachowanie istniejącego numeru komórkowego lub stacjonarnego
  • szczegółowe raportowanie
  • monitoring i kontrolę jakości rozmów, zgodnie z ustalonymi procedurami dot. współpracy

Jesteśmy firmą, która od 2002 roku wspiera polskie i zagraniczne firmy w działaniach marketingu bezpośredniego. W naszej ofercie znajduje się, między innymi, obsługa infolinii dla firm.

Oferta infolinii dla firm

W wachlarzu oferowanych przez nas usług proponujemy między innymi klasyczną infolinię z obsługą operatorską, która zapewnia kontakt poprzez linię telefoniczną oraz e-mail. Zajmujemy się obsługą infolinii w zakresie pomocy przedsprzedażowej, przeprowadzenia przez proces zakupowy oraz opieki posprzedażowej. W ramach tej oferty proponujemy:

  • wirtualny sekretariat oraz udzielanie informacji,
  • obsługę kampanii marketingowych (konkursy, loterie),
  • obsługę zamówień,
  • przyjmowanie reklamacji i zażaleń,
  • wsparcie serwisowe poprzez przyjmowanie zgłoszeń (szkoda, awaria, wypadki),
  • badanie nastrojów pracowników,
  • zbieranie anonimowych zgłoszeń pracowników (sygnalistów).

Infolinie naszych klientów obsługujemy w pięciu językach (polskim, niemiecki, angielskim, ukraińskim, rosyjskim) oraz oferujemy obsługę w wybranych porach lub 24/7/365.

Usługi call center dla firm

Jeśli masz w firmie gorącą linię od rana do wieczora i Klienci dzwonią bez przerwy – usługi call center są dla Ciebie. Nie pozwól, żeby umknął Ci ważny telefon albo coś zostało przemilczane. Infolinia dla firm to praktyczne i profesjonalne rozwiązanie, które zamieni głuche telefony w satysfakcjonujące rozmowy.

Outsourcing call center – czy to właściwy numer?

Jeśli przeszło Ci przez myśl, że warto zlecić profesjonalnej firmie outsourcing call center, to bardzo prawdopodobne, że Twoja firma bardzo by skorzystała, wybierając obsługę infolinii.

Jeśli przeszło Ci przez myśl, że warto zlecić profesjonalnej firmie outsourcing call center, to jesteś na dobrej drodze

Outsourcing call center w Directan Plus to szereg udogodnień. Obsługujemy połączenia z zakresów: wirtualnego sekretariatu oraz udzielania informacji, obsługę zamówień, przyjmowanie reklamacji i zażaleń, wsparcie serwisowe (przyjmowanie zgłoszeń), zbieranie anonimowych zgłoszeń pracowników oraz badanie nastrojów pracowników.

Te wszystkie działania mieszczą się w zakresie usługi call center. Prowadzimy Klienta przez cały proces. Od usług przedsprzedażowych, przez proces zakupowy, aż do opieki posprzedażowej. Outsourcing call center to usługa od A do Z.
Czy Twoja firma potrzebuje contact center? Napisz lub zadzwoń do nas, porozmawiamy o szczegółach.

Infolinia dla firm – Zalety

Usługi call center to core naszych działań. W Directan Plus prowadzimy infolinie naszych Klientów od lat. Jeśli szukasz doświadczonej i profesjonalnej firmy, to dobry adres.

W zależności od preferencji Klienta, obsługa call center odbywa się w wyznaczonych godzinach lub bez przerwy 24/7/365. Posiadamy szeroki zakres działań, prowadząc usługi w aż pięciu językach (polskim, niemiecki, angielskim, ukraińskim, rosyjskim).

Doskonale znamy procesy obsługi Klienta na różnych etapach zakupu / usługi. Posiadamy duże know how poparte wieloma latami praktyki zawodowej i zbudowane na niezawodnym zespole.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w obsłudze Klienta, chcesz być zawsze dostępny oraz płynnie przeprowadzać procesy, to pomyśl o contact center. Infolinia dla firm to sprawdzone rozwiązanie, które usprawnia komunikację z konsumentem oraz wprowadza przedsiębiorstwa na wyższy level biznesowy.

Koniec z nieodebranymi połączeniami, zniecierpliwionymi Klientami czy rezygnacjami w połowie ścieżki zakupowej. Zadbaj o obsługę Klienta na najwyższym poziomie i spraw, że obustronny kontakt będzie powodem do zadowolenia i uśmiechu satysfakcji na twarzy. Zleć usługi call center Directan Plus.

Directan Plus – obsługa infolinii

Zastanawiasz się, jakie korzyści przynosi infolinia call center? Sprawdź, jak wiele udogodnień posiadamy w naszej ofercie. Są to m.in.: najwyższe standardy obsługi, poufność powierzonych danych i prowadzonych projektów, integracja systemów CRM, rejestracja (tworzenie nagrań) rozmów, dystrybucja i hierarchizacja (kolejkowanie) połączeń, rozbudowany system IVR (system zapowiedzi głosowych), raportowanie działań, monitoring i analiza.

Te wszystkie usługi i jeszcze więcej są wpisane w obsługę infolinii. Posiadamy wypracowane i sprawdzone schematy dla poszczególnych branż. Mamy duże doświadczenie współpracy z różnego typu biznesami. Ponadto, do każdego nowego projektu podchodzimy z pełnym profesjonalizmem i indywidualnie – jeżeli potrzebujesz szczegółowego raportowania lub nietypowego systemu obsługi po zakupowej, z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę.

Nasze wieloletnie doświadczenie sprawi, że nie musisz martwić się, czy o wszystkim pamiętałeś. Czy tutaj oddzwoniłem? Czy ważny e-mail nie wpadł do spamu? Jak odpowiedzieć poirytowanemu Klientowi? Te wszystkie pytania zostaną zaadresowane i zaopiekowane. Infolinia dla firm jest szytą na miarę odpowiedzią na powyższe zadania.

Czy możesz nam zaufać? Zdecydowanie tak! Jesteśmy zgranym zespołem, który istnieje na rynku od 2002 roku. To blisko 20 lat doświadczenia, które zaowocowało wieloma sukcesami. Specjalizujemy się w marketingu bezpośrednim i podążamy za nowinkami z branży, żeby być na bieżąco. Mamy duże know how oraz wyczucie trendów rynkowych. Pochodzimy z okolic Poznania, lecz działamy w całej Polsce. Wspólnie zapracujemy na Twój sukces. Przekonaj się sam – zadzwoń do nas i porozmawiajmy o szczegółach.

Projekt Sygnalista – nie tylko dla dużych firm

Od 17 grudnia 2021 obowiązywać będzie Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, czyli tak zwana dyrektywa o ochronie praw sygnalistów. Wyznacza ona przedsiębiorcom szereg obowiązków związanych z zapewnieniem zgodności organizacji w obszarze ochrony sygnalistów. Dlatego też wprowadziliśmy do naszej oferty projekt Sygnalista, który ma na celu wsparcie firm we wdrożeniu nowych przepisów. W ramach projektu nasi klienci mogą liczyć na:

  • ułożenie schematu postępowania oraz pomoc prawną,
  • zapewnienie możliwości realizacji zgłoszeń anonimowych,
  • pełną obsługę dochodzenia wewnętrznego, przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego oraz opracowanie i realizację działań zapobiegających występowaniu podobnych zdarzeń w przyszłości.

Directan – najwyższa jakość obsługi

Zapewniamy wysokie standardy obsługi, które przekładają się na poprawę kontaktów naszych kontrahentów z ich klientami. Dajemy gwarancję zachowania poufności prowadzonych projektów. Poza tym oferujemy także:

  • integrację systemów CRM,
  • rejestrację i przechowywanie rozmów,
  • rozbudowany system zapowiedzi głosowych (IVR),
  • zarządzanie kolejkowaniem i dystrybucją połączeń,
  • zachowanie istniejącego numeru telefonu lub możliwość dedykowania numeru identyfikującego firmę,
  • szczegółowe raporty,
  • monitoring i kontrolę jakości rozmów, zgodnie z ustalonymi procedurami dot. współpracy.

Bieżąca obsługa infolinii czy akcje specjalne?

Contact center świetnie sprawdzi się w obu przypadkach. Sprawdź, jak wiele aktywności możesz nam zlecić. Które z nich są idealnym rozwiązaniem dla Twojego biznesu?

W ramach ciągłej obsługi oferujemy:

  • przyjmowania zamówień od klientów,
  • przyjmowanie reklamacji lub zażaleń,
  • wsparcie serwisowe (szkody, awarie, wypadki),
  • udzielanie informacji (wirtualny sekretariat).

Również infolinia dla firm to rekomendowane rozwiązanie do akcji specjalnych, m.in.:

  • obsługa kampanii marketingowych (konkursy, loterie),
  • badanie nastrojów pracowników w firmie,
  • zbieranie anonimowych zgłoszeń pracowników (tzw. sygnalistów).

To najpopularniejsze usługi, oferowane w ramach contact center. Jeśli jesteś zainteresowany, chwyć za słuchawkę lub napisz do nas e-mail. Nie zwlekaj, zleć nam outsourcing call center już dziś.

Jesteśmy pod telefonem, zespół Directan Plus. 🙂

Skontaktuj się z nami już dziś i zapewnij swojej firmie profesjonalną infolinię!

KONTAKT

Zacznij współpracę z nami!

NASZA LOKALIZACJA

Directan Plus Sp. z o.o.
Akacjowa 4A/115
62-002 Suchy Las
NIP: 9721316229
KRS: 0000894310
REGON: 388645271

ZOSTAW NAM WIADOMOŚĆ

ZACZNIJMY NASZĄ WSPÓŁPRACĘ!

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy pragną podążać za nowymi trendami i niezawodnością.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Regulaminem.