INFOLINIA

infolinia zdjęcie

Prowadzimy infolinie dla firm. Zapewniamy profesjonalną obsługę zapytań klientów oraz przyjmujemy anonimowe zgłoszenia nieprawidłowości w miejscach pracy (infolinia dla pracowników – ustawa sygnalista).

Obsługujemy infolinie w zakresie:

  • przyjmowania zamówień od klientów
  • przyjmowania reklamacji lub zażaleń
  • wsparcia serwisowego – przyjmowanie zgłoszeń (szkoda, awaria, wypadki)
  • obsługi kampanii marketingowych (konkursy, loterie)
  • udzielania informacji (wirtualny sekretariat)
  • badania nastrojów pracowników w firmie
  • zbierania anonimowych zgłoszeń pracowników tzw. sygnalistów

Przystępując do organizacji infolinii, nasi specjaliści pomogą wybrać najlepsze rozwiązania.

 

Oferujemy:

  • wysokie standardy obsługi i poufność prowadzonych projektów
  • integrację systemów CRM
  • rejestrację (nagrywanie) i przechowywanie rozmów telefonicznych
  • dedykowanie rozbudowanego systemu IVR (system zapowiedzi głosowych)
  • zarządzanie kolejkowaniem i dystrybucją połączeń
  • dedykowanie numeru telefonu identyfikującego firmę lub zachowanie istniejącego numeru komórkowego lub stacjonarnego
  • szczegółowe raportowanie
  • monitoring i kontrolę jakości rozmów, zgodnie z ustalonymi procedurami dot. współpracy

Jesteśmy firmą, która od 2002 roku wspiera polskie i zagraniczne firmy w działaniach marketingu bezpośredniego. W naszej ofercie znajduje się, między innymi, obsługa infolinii dla firm.

Oferta infolinii dla firm

W wachlarzu oferowanych przez nas usług proponujemy między innymi klasyczną infolinię z obsługą operatorską, która zapewnia kontakt poprzez linię telefoniczną oraz e-mail. Zajmujemy się obsługą infolinii w zakresie pomocy przedsprzedażowej, przeprowadzenia przez proces zakupowy oraz opieki posprzedażowej. W ramach tej oferty proponujemy:

  • wirtualny sekretariat oraz udzielanie informacji,
  • obsługę kampanii marketingowych (konkursy, loterie),
  • obsługę zamówień,
  • przyjmowanie reklamacji i zażaleń,
  • wsparcie serwisowe poprzez przyjmowanie zgłoszeń (szkoda, awaria, wypadki),
  • badanie nastrojów pracowników,
  • zbieranie anonimowych zgłoszeń pracowników (sygnalistów).

Infolinie naszych klientów obsługujemy w pięciu językach (polskim, niemiecki, angielskim, ukraińskim, rosyjskim) oraz oferujemy obsługę w wybranych porach lub 24/7/365.

Projekt Sygnalista – nie tylko dla dużych firm

Od 17 grudnia 2021 obowiązywać będzie Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, czyli tak zwana dyrektywa o ochronie praw sygnalistów. Wyznacza ona przedsiębiorcom szereg obowiązków związanych z zapewnieniem zgodności organizacji w obszarze ochrony sygnalistów. Dlatego też wprowadziliśmy do naszej oferty projekt Sygnalista, który ma na celu wsparcie firm we wdrożeniu nowych przepisów. W ramach projektu nasi klienci mogą liczyć na:

  • ułożenie schematu postępowania oraz pomoc prawną,
  • zapewnienie możliwości realizacji zgłoszeń anonimowych,
  • pełną obsługę dochodzenia wewnętrznego, przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego oraz opracowanie i realizację działań zapobiegających występowaniu podobnych zdarzeń w przyszłości.

Directan – najwyższa jakość obsługi

Zapewniamy wysokie standardy obsługi, które przekładają się na poprawę kontaktów naszych kontrahentów z ich klientami. Dajemy gwarancję zachowania poufności prowadzonych projektów. Poza tym oferujemy także:

  • integrację systemów CRM,
  • rejestrację i przechowywanie rozmów,
  • rozbudowany system zapowiedzi głosowych (IVR),
  • zarządzanie kolejkowaniem i dystrybucją połączeń,
  • zachowanie istniejącego numeru telefonu lub możliwość dedykowania numeru identyfikującego firmę,
  • szczegółowe raporty,
  • monitoring i kontrolę jakości rozmów, zgodnie z ustalonymi procedurami dot. współpracy.

Skontaktuj się z nami już dziś i zapewnij swojej firmie profesjonalną infolinię!