Jak skutecznie przeprowadzić kampanię email marketingową

Kampanie email marketingowe W dobie cyfrowej transformacji, kampanie email marketingowe zajmują coraz wyższy szczebel pośród najbardziej efektywnych instrumentów w strategii marketingowej. Gdy są przemyślane i precyzyjnie wykonane, oferują unikalną możliwość nawiązywania trwałych relacji z odbiorcami oraz motywowania ich do podjęcia określonych działań. Jak więc osiągnąć mistrzostwo w tej dziedzinie? Jak kształtować kampanie email, aby przynosiły…

Details

Budowanie długotrwałych relacji z klientami dzięki strategiom sprzedażowym od Directan.pl

BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM Odpowiednio dobrana strategia sprzedażowa przekłada się na budowanie długotrwałych relacji z klientem. To niezwykle ważne, ponieważ utrzymanie klienta jest zdecydowanie tańsze, niż pozyskanie nowego. Właśnie dlatego warto dbać o zadowolenie klientów, budowanie z nimi trwałych relacji i trafne zaspokajanie ich potrzeb. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego przygotujemy dla…

Details

Jak generować wartościowe leady sprzedażowe? Odkryj sekret agencji Directan

JAK GENEROWAĆ WARTOŚCIOWE LEADY SPRZEDAŻOWE? Nie możesz dzwonić do każdej firmy, licząc na to, że będzie ona zainteresowana oferowanymi przez Ciebie usługami. Zmarnujesz w ten sposób mnóstwo czasu, energii i pieniędzy. Możesz natomiast przygotować odpowiedni plan działania, co pozwoli Ci dzwonić wyłącznie do osób i firm, które chcą naprawdę rozmawiać z Tobą o tym, co…

Details

Jakie korzyści niesie ze sobą przeprowadzenie badań marketingowych dla twojej firmy?

BADANIA MARKETINGOWE W TWOJEJ FIRMIE Nie ryzykuj i przestań przepalać budżet reklamowy. Chcąc odbudować i odświeżyć bazę potencjalnych LEADów, warto w pierwszej kolejności wykonać jakościowe badania marketingowe. Ich rolą jest potwierdzenie, że w danej branży jest jeszcze potencjał na rozwój i sprzedaż lub weryfikacja zadowolenia klientów z dotychczasowej współpracy. Badania rynku pozwolą również obrać właściwy…

Details

Aktualne bazy danych. Jak sprawdzić, czy czyiś numer jest aktywny?

W przypadku wszelkich kampanii telemarketingowych oraz SMS-owych, o ich skuteczności decyduje aktualność danych, jakimi dysponujemy. Jeśli posiadamy nieaktywny numer klienta, jest on już w zasadzie bezwartościowy. Jak sprawdzić, czy czyiś numer jest aktywny? Przekonasz się, czytając poniższy artykuł! AKTUALNE BAZY DANYCH – SPRAWDŹ, CZY DANY NUMER JEST AKTYWNY! Jeśli korzystamy z baz danych pochodzących z…

Details

Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie. Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią…

Details

Jak pozyskiwać wartościowych klientów? Poznaj skuteczne metody!

Zdobywanie nowych klientów należy do fundamentalnych czynników mających wpływ na rozwój firmy. Nawet jeśli dana firma może pochwalić się stałym gronem wiernych klientów, nie znaczy to, że powinna zaniechać poszukiwania nowych kontaktów. Działania mające na celu pozyskiwanie klientów pozwalają przedsiębiorstwu na dynamiczny rozwój, a także zwiększają szanse przetrwania niezależnie od sytuacji rynkowej. Przekonajmy się zatem,…

Details

Czym jest technika CATI?

Efektywność wywiadu prowadzonego drogą telefoniczną zależy od kilku czynników, takich jak profesjonalizm teleankietera, stopień trudności pytań czy rodzaj wykorzystywanego oprogramowania. Badanie ilościowe okaże się sukcesem tylko wówczas, gdy w możliwie pełny i wiarygodny sposób odzwierciedlać będzie opinię społeczeństwa na dany temat. Ta zasada znajduje zastosowanie także w przypadku badań rynkowych, dotyczących poszczególnych produktów oraz marek.…

Details

Podstawy skutecznej kampanii call center

Telemarketing kojarzy się głównie z konsultantami, którzy przedstawiają ofertę zgodnie z odgórnie narzuconym schematem. Czasem scenariusz rozmowy jest mocno wyczuwalny, innym razem konwersacja przebiega naturalnie. Tak czy inaczej, telemarketerzy zazwyczaj korzystają ze skryptów, będących podstawowym elementem tej formy kontaktu z Klientami. To ważne, ale nie jedyne zagadnienie wpływające na skuteczność telemarketingu. Czym jeszcze powinieneś się…

Details