Kampanie Leadowe
LEADY to dane kontaktowe do konkretnych klientów (osób lub firm) zainteresowanych zakupem określonych towarów lub usług. Leady pozyskiwane są w celu przeprowadzania dalszych działań sprzedażowych.
KORZYŚCI Z GENEROWANIA LEADÓW
Do pozyskania leadów wykorzystujemy:
Zwiększenie skuteczności sprzedaży – kierowanie oferty tylko do zainteresowanych klientów
Optymalizowanie kosztów sprzedaży – ograniczenie wydatków na prowadzenie nieefektywnych rozmów
Przeprowadzenie kampanii reklamowej bez dodatkowych kosztów – baner reklamowy lub kreacja w wysłanych e-mailach
Zwiększenie skuteczności sprzedaży – kierowanie oferty tylko do zainteresowanych klientów
Optymalizowanie kosztów sprzedaży – ograniczenie wydatków na prowadzenie nieefektywnych rozmów
Przeprowadzenie kampanii reklamowej bez dodatkowych kosztów – baner reklamowy lub kreacja w wysłanych e-mailach
GDZIE KAMPANIE LEADOWE MAJĄ ZASTOSOWANIE
Kampanie leadowe, czyli pozyskiwanie lub tzw. generowanie leadów sprzedażowych, wykorzystywane są w wielu sektorach. W Directan specjalizujemy się w ich prowadzeniu między innymi dla branży finansowej, bankowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, business to business, nieruchomości oraz telekomunikacji, a także bardzo dynamicznie rozwijającej się branży energetycznej / fotowoltaicznej.
Prowadzone przez nas kampanie są skuteczne dla klientów zainteresowanych nabyciem lub produkcją baz danych. Nasze działania skutecznie generują leady poprzez propozycję rozmowy z konsultantem lub wypełnienie formularza kontaktowego.
JAK WYGLĄDA PROCES POZYSKIWANIA LEADÓW?
Dzięki wieloletniemu prowadzeniu kampanii lead generation potrafimy skutecznie pozyskiwać leady dla naszych klientów. Generowanie leadów przez email, telefonicznie lub poprzez landing page to dla nas codzienność. Wypracowane przez lata i stale aktualizowane procesy generowania zapytań oraz skuteczne strategie komunikacyjne to efektywny sposób na zdobycie numerów telefonów użytkowników zainteresowanych ofertą klienta.
Pierwszym etapem zdobywania leadów jest zdefiniowanie grupy odbiorców klienta. Pod uwagę brane są tylko kryteria behawioralne, które gwarantują, że adresaci będą faktycznie zainteresowani ofertą. W tej części procesu skupiamy się na wszystkich czynnikach, które mogą mieć rzeczywisty wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych – od wieku odbiorców, ich miejsce zamieszkania, czy preferencje wynikające z płci. Następnie nasi specjaliści tworzą przekaz, który skutecznie trafia do grupy docelowej oraz optymalizują kampanię za pomocą różnorodnych kanałów mediowych.
Wiemy, jak ważny jest dobór komunikatów i ich formy do ostatecznej budowy zaufania konsumenta. Dbamy więc o to, by każdy etap procesu sprzedaży był idealnie skonstruowany dla Twojej branży.
LEADY SPRZEDAŻOWE – SKUTECZNE NARZĘDZIE MARKETINGOWE
W celu zwiększenia sprzedaży swojego produktu warto odpowiedzieć sobie na pytanie o to, gdzie kupić leady, które będą wartościowe dla przedstawiciela danej branży. Samodzielne budowanie bazy bywa czasochłonne i wymaga specjalistycznej wiedzy. Warto więc podzielić sobie działania reklamowe na dwie części – pierwsza to kampanie leadowe pozwalające zdobywać własną bazę klientów i druga, czyli wynajem bazy przygotowanej przez nasz zespół – w pełni legalnego zbioru, który jest regularnie aktualizowany. Nie chodzi przecież o pozyskanie listy przypadkowych kontaktów.
Prowadzone przez nas kampanie skupiają się wyłącznie na znalezieniu tych osób, które rzeczywiście staną się potencjalnymi klientami. Dzięki takiemu podejściu, generowanie leadów B2C lub B2B będzie efektywniejsze, a Ty możesz już pracować na obecny zysk dla swojej firmy.
W wielu przypadkach już kilkuminutowa rozmowa może przekonać klientów do sfinalizowania zakupu. Na przygotowanej przez nas liście znajdą się bowiem kontakty do tych osób, które wyraziły potencjalnie zainteresowanie produktem. Właśnie dlatego pozyskiwanie leadów sprzedażowych jest tak efektywne. Pozyskiwanie leadów B2B z pomocą zespołu ekspertów Directan.pl jest oparte o działania z najwyższej półki pod względem jakości prowadzonych działań – zgodnie ze sztuką profesjonalnego marketingu.
DLACZEGO WARTO POWIERZYĆ POZYSKIWANIE LEADÓW SPRZEDAŻOWYCH WŁAŚNIE NAM?
Firma Directan Plus to przede wszystkim długoletnie doświadczenie. W marketingu bezpośrednim działamy już ponad dwie dekady, budując doświadczenie z zakresu generowania leadów B2B i B2C. Co jednak najważniejsze, mamy już kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii leadowych dla klientów z różnych branż. Do Twoich przyszłych konsumentów docieramy różnymi kanałami. Pozyskiwanie leadów sprzedażowych odbywa się w każdej grupie docelowej. Nasze działania oparte są zarówno o tradycyjny telemarketing, jak i wiadomości SMS oraz e-mail, banery reklamowe w internecie przekierowujące na landing pages. Oznacza to, że dotrzemy do potencjalnego klienta w każdym wieku, włączając w to nawet te osoby, które na co dzień nie korzystają z internetu. Generowanie leadów to nie tylko działania marketingowe i budowanie świadomości konsumentów w sieci. Wszystko uzależnione jest od branży, w której działasz, a naszym zadaniem jest znalezienie optymalnego i najlepszego sposobu na to, by zapewnić Ci satysfakcjonujące rezultaty.
MASZ WĄTPLIWOŚCI ZWIĄZANE Z LEADAMI SPRZEDAŻOWYMI? POZWÓL NAM JE ROZWIAĆ
Mamy nadzieję, że udało nam się wyjaśnić, na czym polegają nasze działania i jakie korzyści osiągniesz, jeśli zdecydujesz się nawiązać z nami współpracę. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na temat pozyskiwania leadów sprzedażowych, bardzo chętnie na wszystkie odpowiemy, udowadniając, że generowanie leadów B2B lub B2C stanie się dla Ciebie korzystne już od momentu wdrożenia strategii kampanii w życie.
Więcej informacji uzyskasz, kontaktując się z nami telefonicznie lub wypełniając formularz zapytania, znajdujący się w dziale Kontakt. Pozyskanie leadów sprzedażowych to nasza specjalność, dlatego zapraszamy serdecznie zarówno do współpracy, jak i na konsultacje pozwalające perfekcyjnie dobrać zakres działań marketingowych. Zaufaj ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży marketingowej i zobacz, jak generować leady, które przyniosą zysk dla Twojej firmy!
REALIZACJA
1. OPIS KLIENTA
Nawiązaliśmy kontakt z firmą z branży finansowej, która chciała zwiększyć sprzedaż kredytów na zakup samochodów.
2. GRUPA DOCELOWA
Uzgodniliśmy z klientem, że odbiorcami planowanej kampanii sprzedażowej będą osoby prywatne, pracujące (mogące wykazać się dochodem), zamierzające kupić samochód. Dodatkowym warunkiem było dotarcie do klientów skłonnych taki zakup sfinansować zaciągając kredyt.
3. CEL MARKETINGOWY
W trakcie rozmów z klientem zdefiniowaliśmy cele kampanii. Najistotniejsze było pozyskanie danych potencjalnych klientów (kredytobiorców) i zbudowanie bazy do kontaktu. Przy okazji działań o charakterze sprzedażowym zaproponowaliśmy także rozwiązania budujące i wzmacniające znajomość marki klienta.
1. pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie wzrost sprzedaży kredytów
2. wzrost rozpoznawalności marki kredytodawcy
3. rozpowszechnienie w świadomości konsumenta informacji o możliwości skorzystania z oferty kredytowej
4. nawiązanie długotrwałych relacji z klientami
4. PRZYGOTOWANIE STRATEGII
Uwzględniając cele i budżet klienta przygotowaliśmy działania mailingowe i banerowe. Dobraliśmy portale i domy mediowe działające w internecie, które zapewniły dotarcie oferty do najbardziej zainteresowanej grupy odbiorców. Przygotowaliśmy projekt kreacji do wysyłki e-maili. Opracowaliśmy grafikę banerów do zamieszczenia w portalach internetowych. Przekazaliśmy materiały do zrealizowania kampanii w internecie. Odbiorcy rozesłanych e-maili oraz internauci, klikając w baner reklamowy pozostawili dane kontaktowe, które w formie bazy otrzymał nasz klient.
Po pozyskaniu danych kontaktowych osób zainteresowanych zakupem z wykorzystaniem kredytu klient zdecydował się także na zrealizowanie przez nas akcji telemarketingu w celu umówienia spotkań z doradcami kredytowymi.
5. REZULTATY KOŃCOWE
Po przeprowadzonej kampanii dostarczyliśmy klientowi bazę z danymi kontaktowymi osób zdecydowanych skorzystać z oferty kredytowej na zakup samochodu.
W wyniku przeprowadzonej akcji nasz klient zyskał:
1. wzrost sprzedaży w postaci złożonych wniosków kredytowych
2. nowych odbiorców, którzy zapoznali się z ofertą
3. większą rozpoznawalność produktu i marki
4. możliwość zaprezentowania pozostałych usług ze swojej oferty
ZACZNIJMY NASZĄ WSPÓŁPRACĘ!
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy pragną podążać za nowymi trendami i niezawodnością.