TELEMARKETING

telemarketing-photo

We organize and run telemarketing time targeted at individual clients and enterprises. Do telemarketing use the database by the client or database with the seat of the offer.

The goals that we can achieve by ordering us a telemarketing campaign:

  • sprzedaż usług i produktów
  • umawianie spotkań
  • walidacja leadów pozyskanych przez internet
  • potwierdzanie danych
  • pozyskiwanie danych
  • uzupełnianie własnych baz
  • badania rynku (CATI)
  • infolinie
  • pozyskanie zagranicznych klientów

Do każdej kampanii telemarketingowej podchodzimy indywidualnie, uwzględniając Wasze potrzeby i zamierzony cel. Korzystając z naszych wieloletnich doświadczeń doradzamy najlepsze rozwiązania.

KORZYŚCI Z KAMPANII TELEMARKETINGOWEJ
  • wzrost sprzedaży
  • promocja firmy, towaru lub usługi
  • pozyskanie w krótkim czasie nowych klientów
  • aktualizacja danych w bazie
  • wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami
  • zwiększenie rozpoznawalności marki
  • analiza branży, konkurencji, rozpoznawalności marki
  • niski koszt dotarcia do klientów
ZAPEWNIAMY
  • doradztwo i zaangażowanie podczas organizacji i realizacji kampanii
  • przygotowanie i prowadzenie akcji telemarketingowych
  • przygotowanie skryptu rozmowy
  • wysoką jakość prowadzonych rozmów
  • nagrywanie rozmów
  • krótki czas realizacji kampanii
  • raporty z przeprowadzonych akcji
  • atrakcyjną cenę

CZYM SIĘ CECHUJE DOBRY TELEMARKETER?

Dobry telemarketer musi być przede wszystkim skuteczny! Na jego efektywność składa się jednak kilka cech, które zawsze bierzemy pod uwagę, wybierając odpowiednich specjalistów. Telemarketing jest wciąż bardzo popularnym kanałem komunikacyjnym i wielu naszych klientów chętnie korzysta z usług tego typu. Prowadzone przez Directan akcje telemarketingowe cechują się dużą skutecznością, właśnie dlatego, że wykonują je osoby, które mają najlepsze predyspozycje na to stanowisko.

Telemarketerzy Directan potrafią uważnie słuchać swojego rozmówcy, doskonale rozpoznają jego potrzeby oraz wiedzą, jak nawiązać przyjemną rozmowę na wybrany temat, a także dobrać rozwiązania dopasowane do klienta. Naszych telemarketerów cechuje cierpliwość oraz opanowanie, a przede wszystkim wysoka kultura osobista, która sprzyja rozmowie. Posiadają przyjemny głos, świetną dykcję, a także odpowiednie tempo wypowiadania zdań, tak by osoba po drugiej stronie słuchawki doskonale rozumiała przekaz. To osoby świadome jak posługiwać się językiem korzyści oraz efektywnie i zrozumiale przekazywać zalety oferty.

Dobry telemarketer powinien posiadać także świetną intuicję – po to, by wyczuć potrzeby i gust klienta. Telemarketerzy Directan posiadają wszystkie powyżej wymienione cechy, dzięki czemu szybko i efektywnie nawiązują kontakt z klientem. Prowadzone przez nas akcje to szansa na szybkie osiągnięcie założonych celów.

Więcej informacji uzyskacie kontaktując się z nami telefonicznie lub wypełniając formularz zapytania, znajdujący się w dziale Kontakt.

REALIZACJA
1. OPIS KLIENTA

Firma z branży wydawniczej oferująca produkty multimedialne, wraz z rozwojem oferty, postanowiła zintensyfikować działania w obszarze sprzedaży telefonicznej. Ze względu na strukturę organizacyjną klient zdecydował się na skorzystanie z zewnętrznego call-center.

2. GRUPA DOCELOWA

Docelowi odbiorcy produktów naszego klienta to firmy z bazy B2B, przede wszystkim placówki edukacyjne i szkoły.

3. CEL MARKETINGOWY

Ustaliliśmy z klientem, że planowana kampania telemarketingowa obejmie zasięgiem cały kraj. Szczególny nacisk położyliśmy na województwa wyróżniające się znaczną dynamiką rozwoju ekonomicznego i rozwijające infrastrukturę teleinformatyczną. Oczekiwanym efektem kampanii było:

  • zwiększenie sprzedaży edukacyjnych programów on-line
  • pozyskanie bazy potencjalnych klientów, w tym danych osób decyzyjnych
  • wzrost rozpoznawalności marki
  • nawiązanie relacji z klientami
4. PRZYGOTOWANIE STRATEGII

Realizację kampanii rozpoczęliśmy od pozyskania najlepszej bazy firm – potencjalnych użytkowników produktów naszego klienta. Następnie przystąpiliśmy do sporządzenia skryptu rozmowy, który musiał spełnić dwie podstawowe funkcje:

  • zapewnić telemarketerom dotarcie do właściwych osób odpowiedzialnych za podjęcie decyzji o zakupie oprogramowania dydaktycznego działającego on-line
  • umożliwić krótkie i rzeczowe przedstawienie oferty oraz sprzedaż produktu

Zorganizowaliśmy szkolenie dla telemarketerów w celu zapewnienia najwyższej jakości prowadzonych rozmów. Z pomocą klienta przygotowaliśmy także materiały informacyjne, aby wyjaśnienia udzielane zainteresowanym osobom były rzetelne i precyzyjne. Ze względu na kilkumiesięczny okres trwania kampanii opracowaliśmy także system dynamicznego przekazywania klientowi raportów o przebiegu kampanii i uzyskanych efektach sprzedażowych.

5. REZULTATY KOŃCOWE

W wyniku przeprowadzenia kampanii telemarketingowej nasz klient zyskał:

  • zwiększenie sprzedaży produktu objętego kampanią
  • bazę bezpośrednich danych kontaktowych do osób decyzyjnych w firmach edukacyjnych i szkołach
  • możliwość przedstawienia pełnej oferty swoich produktów
  • znaczną poprawę rozpoznawalności marki
  • zbudowane relacje z klientami