KAMPANIE LEADOWE

kampanie_leadowe_v2

LEADY to dane kontaktowe do konkretnych klientów (osób lub firm) zainteresowanych zakupem określonych towarów lub usług. Leady pozyskiwane są w celu przeprowadzania dalszych działań sprzedażowych.

Do pozyskania leadów wykorzystujemy

  • zwiększenie skuteczności sprzedaży – kierowanie oferty tylko do zainteresowanych klientów
  • optymalizowanie kosztów sprzedaży – ograniczenie wydatków na prowadzenie nieefektywnych rozmów
  • przeprowadzenie kampanii reklamowej bez dodatkowych kosztów – baner reklamowy lub kreacja w wysłanych e-mailach
KORZYŚCI Z GENEROWANIA LEADÓW
Zwiększenie skuteczności sprzedaży – kierowanie oferty tylko do zainteresowanych klientów
Optymalizowanie kosztów sprzedaży – ograniczenie wydatków na prowadzenie nieefektywnych rozmów
Przeprowadzenie kampanii reklamowej bez dodatkowych kosztów – baner reklamowy lub kreacja w wysłanych e-mailach
JAK DZIAŁAJĄ KAMPANIE LEADOWE?
LEADY_SCHEMAT_3_preview

GDZIE KAMPANIE LEADOWE MAJĄ ZASTOSOWANIE

Kampanie leadowe wykorzystywane są w wielu sektorach. W Directan specjalizujemy się w ich prowadzeniu między innymi dla branży finansowej, bankowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, business to business, nieruchomości oraz telekomunikacji, a także bardzo dynamicznie rozwijającej się branży energetycznej.

Prowadzone przez nas kampanie są skuteczne przede wszystkim dla potencjalnych klientów, zainteresowanych już nabyciem produktów lub usług danej firmy, którzy jednak potrzebują dodatkowego bodźca do podjęcia decyzji o zakupie. Nasze działania skutecznie generują leady poprzez propozycję rozmowy z konsultantem lub wypełnienie formularza kontaktowego.

JAK WYGLĄDA PROCES POZYSKIWANIA LEADÓW?

Dzięki wieloletniemu prowadzeniu kampanii lead generation potrafimy skutecznie pozyskiwać leady dla naszych klientów.  Wypracowane przez lata i stale aktualizowane procesy generowania zapytań oraz skuteczne strategie komunikacyjne to efektywny sposób na zdobycie adresów e-mail użytkowników zainteresowanych ofertą klienta.

Pierwszym etap zdobywania leadów jest zdefiniowanie grupy odbiorców klienta. Pod uwagę brane są tylko kryteria behawioralne, które gwarantują, że adresaci będą faktycznie zainteresowani ofertą. Następnie nasi specjaliści tworzą przekaz, który skutecznie trafia do grupy docelowej oraz optymalizują kampanię za pomocą różnorodnych kanałów mediowych.

Więcej informacji uzyskacie kontaktując się z nami telefonicznie lub wypełniając formularz zapytania, znajdujący się w dziale Kontakt.

REALIZACJA
1. OPIS KLIENTA

Nawiązaliśmy kontakt z firmą z branży finansowej, która chciała zwiększyć sprzedaż kredytów na zakup samochodów.

2. GRUPA DOCELOWA

Uzgodniliśmy z klientem, że odbiorcami planowanej kampanii sprzedażowej będą osoby prywatne, pracujące (mogące wykazać się dochodem), zamierzające kupić samochód. Dodatkowym warunkiem było dotarcie do klientów skłonnych taki zakup sfinansować zaciągając kredyt.

3. CEL MARKETINGOWY

W trakcie rozmów z klientem zdefiniowaliśmy cele kampanii. Najistotniejsze było pozyskanie danych potencjalnych klientów (kredytobiorców) i zbudowanie bazy do kontaktu. Przy okazji działań o charakterze sprzedażowym zaproponowaliśmy także rozwiązania budujące i wzmacniające znajomość marki klienta.

  • pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie wzrost sprzedaży kredytów
  • wzrost rozpoznawalności marki kredytodawcy
  • rozpowszechnienie w świadomości konsumenta informacji o możliwości skorzystania z oferty kredytowej
  • nawiązanie długotrwałych relacji z klientami
4. PRZYGOTOWANIE STRATEGII

Uwzględniając cele i budżet klienta przygotowaliśmy działania mailingowe i banerowe. Dobraliśmy portale i domy mediowe działające w internecie, które zapewniły dotarcie oferty do najbardziej zainteresowanej grupy odbiorców. Przygotowaliśmy projekt kreacji do wysyłki e-maili. Opracowaliśmy grafikę banerów do zamieszczenia w portalach internetowych. Przekazaliśmy materiały do zrealizowania kampanii w internecie. Odbiorcy rozesłanych e-maili oraz internauci klikając w baner reklamowy pozostawili dane kontaktowe, które w formie bazy otrzymał nasz klient.

Po pozyskaniu danych kontaktowych osób zainteresowanych zakupem z wykorzystaniem kredytu klient zdecydował się także na zrealizowanie przez nas akcji telemarketingu w celu umówienia spotkań z doradcami kredytowymi.

5. REZULTATY KOŃCOWE

Po przeprowadzonej kampanii dostarczyliśmy klientowi bazę z danymi kontaktowymi osób zdecydowanych skorzystać z oferty kredytowej na zakup samochodu.

W wyniku przeprowadzonej akcji nasz klient zyskał:

  • wzrost sprzedaży w postaci złożonych wniosków kredytowych
  • nowych odbiorców, którzy zapoznali się z ofertą
  • większą rozpoznawalność produktu i marki
  • możliwość zaprezentowania pozostałych usług ze swojej oferty