Branża fotowoltaiczna wciąż jest stosunkowo młoda. Taki stan rzeczy ma zarówno słabe, jak i mocne strony. Skupmy się jednak na tych ostatnich. Czy często zdarza Ci się odbijać od ściany, gdy okazuje się, że osoba, w której widziałeś swojego klienta, zupełnie nie jest zainteresowana założeniem instalacji fotowoltaicznej? Rozwiązaniem są leady sprzedażowe, które w tak specyficznej dziedzinie jak fotowoltaika sprawdzają się doskonale.
Leady sprzedażowe w branży fotowoltaicznej – na czym to polega?
Nie każdy przedsiębiorca musi znać tajniki marketingu bezpośredniego. Związane z nim zadania weźmiemy na siebie, podczas gdy Ty będziesz zajmować się tym, na czym znasz się najlepiej – czyli sprzedażą usług związanych z pozyskiwaniem energii słonecznej. Jeżeli po raz pierwszy spotykasz się z pojęciem leadów, spieszymy wyjaśnić, czym one są w kontekście fotowoltaiki. Otóż chodzi tu o pozyskanie kontaktów do osób, które wyrażą chęć skorzystania z tego typu usług.
Skąd wiemy gdzie szukać klientów na fotowoltaikę?
Szukaniem wspomnianych wyżej kontaktów zajmujemy się my, przedstawiciele firmy Directan. Każdy z nas może pochwalić się kilkunastoletnim doświadczeniem i rzeszą zadowolonych klientów. Skąd możemy jednak wiedzieć, gdzie szukać klientów na fotowoltaikę? Współpracowaliśmy już z przedstawicielami sektora energetycznego, dobrze znamy też gałąź źródeł odnawialnych.
Fotowoltaika: leady, które zwiększają sprzedaż
Leady, które Ci dostarczymy, powinny mieć bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży. Wynika to z faktu, że otrzymasz od nas kontakty jedynie do tych osób, które w najbliższej przyszłości planują inwestycję w panele słoneczne. W przypadku fotowoltaiki leady to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na pozyskanie kolejnych klientów. Biorąc pod uwagę skuteczność takich kampanii, ich koszt jest naprawdę niewielki.