BAZY DO TELEMARKETINGU WE WROCŁAWIU

Baza do telemarketingu

Telemarketing jest formą marketingu bezpośredniego opartą na rozmowie telefonicznej. Telemarketerzy przedstawiają ofertę klientowi, pozyskują jego przychylność i zaufanie, aby sprzedać produkty. Directan we Wrocławiu i innych miastach stawia na profesjonalistów – ludzi, którzy posługują się językiem korzyści, doskonale znają ofertę i wiedzą, w jaki sposób przedstawić ją rozmówcy w atrakcyjny sposób. Przede wszystkim ważną rolę odgrywa baza do telemarketingu, z której będziemy korzystać podczas działalności promocyjnej. Powinny na nią składać się dane kontaktowe osób, które będą potencjalnie zainteresowane określonymi usługami.

Pierwszy krok do sukcesu

Directan zrzesza grupę profesjonalnych i doświadczonych specjalistów, którzy doskonale wiedzą, w jaki sposób utworzyć bazę do telemarketingu, bez względu na charakter działalności czy produktów, jakie oferuje firma. Strategia marketingowa zaczyna się od pozyskania bazy firm – użytkowników, którzy będą zainteresowani ofertą. Jeśli nasz Klient prowadzi wydawnictwo szkolne, produkty będziemy kierować przede wszystkim do placówek edukacyjnych, mając oczywiście na względzie poziom nauczania. Podręczniki dla szkoły podstawowej nie będziemy propagować wśród liceów i odwrotnie. W ten sposób zyskujemy właściwe grono zainteresowane naszymi usługami. Specjaliści Directan doskonale wiedzą, w jaki sposób pozyskać bazę do telemarketingu, która będzie pierwszym krokiem do sukcesu.

Gdy już mamy bazę do telemarketingu

Gdy już posiadamy bazę do telemarketingu, możemy przystąpić do obmyślania strategii – sposobu rozmowy z klientem, formy przedstawienia produktu w sposób atrakcyjny, który zachęci rozmówców do zakupu. Przede wszystkim najważniejsza jest umiejętność posługiwania się językiem korzyści – specjaliści Directan doskonale wiedzą, jakie wyrażenia najlepiej działają na Klientów i w sposób rzetelny przedstawiają mu ofertę. Wychodzimy z założenia, że połową sukcesu jest odpowiednia baza do telemarketingu, dlatego pomagamy pozyskać jak najszersze grono potencjalnie zainteresowanych, wykorzystując możliwości, jakie zapewnia nam nowoczesna technologia.