W przypadku wszelkich kampanii telemarketingowych oraz SMS-owych, o ich skuteczności decyduje aktualność danych, jakimi dysponujemy. Jeśli posiadamy nieaktywny numer klienta, jest on już w zasadzie bezwartościowy. Jak sprawdzić, czy czyiś numer jest aktywny? Przekonasz się, czytając poniższy artykuł!
AKTUALNE BAZY DANYCH – SPRAWDŹ, CZY DANY NUMER JEST AKTYWNY!
Jeśli korzystamy z baz danych pochodzących z niesprawdzonego źródła, istnienie duże ryzyko, że wiele pozycji może już od dawna być nieaktualnych, a dostępne w bazie numery telefonów nie są aktywne już od dłuższego czasu.
Takie bazy są niestety bardzo powszechnie spotykane, czego rezultatem jest znaczne obniżenie efektywności pracy telemarketera. Wykonywanie połączeń na nieaktualne, błędne lub niedostępne numery telefonów potrafi zabierać mnóstwo czasu. Co gorsza, takie działania generują dodatkowe zbędne koszty, a na tym taczej nie zależy żadnemu szanującemu się przedsiębiorcy!
USŁUGA HLR – SKUTECZNY SPOSÓB NA SPRAWDZENIE NUMERU TELEFONU
Jak sprawdzić czy numer jest aktywny? Do wykluczenia błędnych lub nieaktywnych numerów kontaktowych z baz danych służy specjalistyczna, nowoczesna usługa znana pod skrótem HLR. Dzięki niej nie tylko możemy sprawdzić aktywność oraz dostępność konkretnego numeru, ale również przynależność numeru do określonej sieci GSM oraz to, czy abonent przebywa aktualnie za granicą.
Wszystkie te czynniki mają istotny wpływ na skuteczność przeprowadzanej kampanii telemarketingowej. Wyeliminowanie nieczynnych oraz niedostępnych numerów telefonicznych z bazy danych pozwoli zoptymalizować wydatki związane z marketingiem oraz zaoszczędzić czas poświęcany na wykonywanie nieefektywnych połączeń.
JAK DZIAŁA USŁUGA HLR?
Aby usługa HLR wykazała się skutecznością, musi podawać aktualne dane które pokrywają się z rzeczywistością. Efektywną metodą jest zintegrowanie usługi z systemem call center, co pozwala na uzyskiwanie niezbędnych informacji na bieżąco.
HLR należy do kluczowych usług, jakimi zajmuje się nasza agencja. Jesteśmy świadomi tego, jak często sprzedawane w internecie bazy danych nie posiadają aktualnych informacji i jak dużym problemem może to być dla firm, których działalność w głównej mierze opiera się na telemarketingu.
Jeśli pragniesz zredukować koszty oraz zwiększyć efektywność przeprowadzanych w Twojej firmie kampanii telemarketingowych, innowacyjna metoda HLR pozwoli Ci osiągnąć w tym zakresie znakomite rezultaty. Korzystając z usługi HLR oferowanej przez naszą agencję zyskujesz gwarancję, że otrzymasz niezbędne informacje na bieżąco. Możesz dzięki temu zoptymalizować wydatki oraz pracę telemarketerów w swojej firmie!