REALIZACJA
1. OPIS KLIENTA

Nawiązaliśmy kontakt z firmą z branży finansowej, która chciała zwiększyć sprzedaż kredytów na zakup samochodów.

2. GRUPA DOCELOWA

Uzgodniliśmy z klientem, że odbiorcami planowanej kampanii sprzedażowej będą osoby prywatne, pracujące (mogące wykazać się dochodem), zamierzające kupić samochód. Dodatkowym warunkiem było dotarcie do klientów skłonnych taki zakup sfinansować zaciągając kredyt.

3. CEL MARKETINGOWY

W trakcie rozmów z klientem zdefiniowaliśmy cele kampanii. Najistotniejsze było pozyskanie danych potencjalnych klientów (kredytobiorców) i zbudowanie bazy do kontaktu. Przy okazji działań o charakterze sprzedażowym zaproponowaliśmy także rozwiązania budujące i wzmacniające znajomość marki klienta.

  • pozyskanie nowych klientów, a co za tym idzie wzrost sprzedaży kredytów
  • wzrost rozpoznawalności marki kredytodawcy
  • rozpowszechnienie w świadomości konsumenta informacji o możliwości skorzystania z oferty kredytowej
  • nawiązanie długotrwałych relacji z klientami
4. PRZYGOTOWANIE STRATEGII

Uwzględniając cele i budżet klienta przygotowaliśmy działania mailingowe i banerowe. Dobraliśmy portale i domy mediowe działające w internecie, które zapewniły dotarcie oferty do najbardziej zainteresowanej grupy odbiorców. Przygotowaliśmy projekt kreacji do wysyłki e-maili. Opracowaliśmy grafikę banerów do zamieszczenia w portalach internetowych. Przekazaliśmy materiały do zrealizowania kampanii w internecie. Odbiorcy rozesłanych e-maili oraz internauci klikając w baner reklamowy pozostawili dane kontaktowe, które w formie bazy otrzymał nasz klient.

Po pozyskaniu danych kontaktowych osób zainteresowanych zakupem z wykorzystaniem kredytu klient zdecydował się także na zrealizowanie przez nas akcji telemarketingu w celu umówienia spotkań z doradcami kredytowymi.

5. REZULTATY KOŃCOWE

Po przeprowadzonej kampanii dostarczyliśmy klientowi bazę z danymi kontaktowymi osób zdecydowanych skorzystać z oferty kredytowej na zakup samochodu.

W wyniku przeprowadzonej akcji nasz klient zyskał:

  • wzrost sprzedaży w postaci złożonych wniosków kredytowych
  • nowych odbiorców, którzy zapoznali się z ofertą
  • większą rozpoznawalność produktu i marki
  • możliwość zaprezentowania pozostałych usług ze swojej oferty

Dodaj komentarz