TELEMARKETING

REALIZACJA1. OPIS KLIENTA Firma z branży wydawniczej oferująca produkty multimedialne, wraz z rozwojem oferty, postanowiła zintensyfikować działania w obszarze sprzedaży telefonicznej. Ze względu na strukturę organizacyjną klient zdecydował się na skorzystanie z zewnętrznego call-center. 2. GRUPA DOCELOWA Docelowi odbiorcy produktów naszego klienta to firmy z bazy B2B, przede wszystkim placówki edukacyjne i szkoły. 3. CEL…

KAMPANIE LEADOWE

REALIZACJA1. OPIS KLIENTA Nawiązaliśmy kontakt z firmą z branży finansowej, która chciała zwiększyć sprzedaż kredytów na zakup samochodów. 2. GRUPA DOCELOWA Uzgodniliśmy z klientem, że odbiorcami planowanej kampanii sprzedażowej będą osoby prywatne, pracujące (mogące wykazać się dochodem), zamierzające kupić samochód. Dodatkowym warunkiem było dotarcie do klientów skłonnych taki zakup sfinansować zaciągając kredyt. 3. CEL MARKETINGOWY…

BAZY DANYCH

REALIZACJA1. OPIS KLIENTA Klient z branży motoryzacyjnej oferujący samochody osobowe znanej marki podjął z nami współpracę w zakresie wyszukania na rynku odpowiedniej bazy osób potencjalnie zainteresowanych otrzymaniem oferty i umówieniem się na jazdę próbną modelem z segmentu aut rodzinnych. 2. GRUPA DOCELOWA Uzgodniliśmy z klientem, że potencjalnie zainteresowanych będziemy poszukiwać wśród osób pracujących lub wykonujących…