KAMPANIE E-MAIL I SMS

email

Kampanie e-mail i sms

Oferujemy realizację kampanii e-mail i sms, abyście mogli Państwo szybko i tanio dotrzeć do dużych grup potencjalnych oraz obecnych klientów.

KAMPANIE E-MAIL

Kampanie e-mail to sposób na szybkie przedstawienie oferty dużej grupie odbiorców, polegające na wysyłce e-maili do dowolnie sprofilowanej grupy osób lub firm.

Celem wysyłki jest:

  • przedstawienie oferty
  • pozyskanie danych kontaktowych potencjalnych klientów [patrz: kampanie leadowe]
  • zaproszenie na wydarzenie
  • reklama

Kampanie e-mail pomagają skutecznie dotrzeć do nowych klientów oraz wzmocnić relacje z obecnymi klientami.

Proponujemy następujący przebieg kampanii e-mail:

  • przygotowujemy kreację e-mailową lub korzystamy z dostarczonych materiałów
  • możemy zbudować landing page dedykowany danej kampanii
  • pomagamy w doborze baz do kampanii lub pracujemy na bazie klienta
  • wysyłamy e-maile do adresatów z bazy
  • przekazujemy raport z kampanii z danymi osób zainteresowanych ofertą
KAMPANIE SMS

Wysyłka sms to prosta i bardzo skuteczna forma dotarcia do klientów z aktualną ofertą. Jej wdrożenie ma najczęściej na celu wsparcie innych działań marketingowych związanych z daną kampanią. Do głównych zalet wysyłki sms należy szybkość realizacji, stosunkowo niski koszt oraz ogromna i aktualna baza danych potencjalnych klientów do dyspozycji.

W ramach kampanii SMS proponujemy:

  • dobór bazy, która najlepiej wpasuje się w Wasze oczekiwania
  • wysłanie sms-ów na numery z bazy
  • przekazanie raportu podsumowującego zakres działań i ich efektywność

Więcej informacji uzyskacie kontaktując się z nami telefonicznie lub wypełniając formularz zapytania, znajdujący się w dziale Kontakt.

CECHY DOBREJ KAMPANII E-MAIL

Kampanie e-mail marketingowe to skuteczny sposób na promocję marki, utrzymanie kontaktu z klientami, a także zachęcenie do skorzystania z usług czy zakupu produktów oferowanych przez daną firmę. E-mail marketing polega na tworzeniu i rozbudowie baz adresów email, zarządzanie nimi, przygotowywaniu treści, wysyłce newsletterów oraz obsłudze informacji zwrotnych, dzięki którym można tworzyć oferty dopasowane do potrzeb odbiorców. By działania były skuteczne, warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii.

Podstawowym elementem kampanii e-mail jest uzyskanie zgody odbiorcy na otrzymywanie kierowanych do niego komunikatów, w przeciwnym razie oferowana przez nas treść przerodzi się w spam lub trafi do kosza. Tworząc wiadomości wysyłane za pomocą poczty e-mail, warto zadbać także o precyzyjny i jasny komunikat, tak aby adresat zrozumiał treść i sens wiadomości. Podczas kampanii e-mail marketingowych stawiajmy więc na prosty język, unikajmy technicznej mowy i zbędnych detali. Niezmiernie istotnym elementem skutecznego e-mail marketingu jest oryginalna i unikatowa treść. Warto zadbać o to, by zawartość wiadomości zachęcała użytkownika do przeczytania oraz do kliknięcia w załączony link, w celu uzyskania większej ilości informacji. Ważny jest zatem nie tylko odpowiedni język, ale także oprawa graficzna. Jeśli chcesz, by Twoja oferta wyróżniała się na tle konkurencji, skorzystaj z usług Directan. Posiadamy wiedzę oraz doświadczenie zdobyte w trakcie wieloletniej współpracy z uznanymi markami, dzięki czemu tworzymy strategie skutecznych kampanii e-mail marketingowych, które przynoszą wymierne efekty!

Zachęcamy także do przeprowadzenia kampanii telemarketingowej na pozyskanych leadach dla wzmocnienia Państwa przekazu.