BAZY DANYCH

bazy

Poszukujesz precyzyjnych i aktywnych zbiorów danych? Chcesz przetestować bazy konsumenckie i biznesowe dostosowane do Twoich oczekiwań? Pragniesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców swoich produktów lub usług?

Skorzystaj z naszej bezpiecznej i sprawdzonej bazy danych! Firma Directan oferuje dostęp do baz danych z wieloma kryteriami selekcji oraz danymi, które umożliwią precyzyjny dobór grupy docelowej. Dzięki wieloletniemu istnieniu na rynku oraz doświadczeniu zdobytemu w trakcie współpracy z wiodącymi markami, dostarczymy odpowiednie bazy danych dopasowane do Twoich potrzeb.

W ofercie posiadamy duży wybór baz konsumenckich (B2C) i biznesowych (B2B), polskich i zagranicznych. Mamy ogromne doświadczenie w wynajmie i sprzedaży baz danych. Działamy zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

Nasza oferta obejmuje:
  • pomoc w doborze baz danych, aby były niejako „uszyte na miarę”
  • wynajem i sprzedaż baz danych
Wraz z bazami proponujemy Wam:
  • organizację i prowadzenie kampanii: telemarketingowych, leadowych, e-mail i sms
  • wysyłkę: adresową, bezadresową

Korzyści związane z zakupem bazy danych

Dzięki inwestycji w profesjonalne bazy danych uzyskacie dostęp do ogromnej ilości spersonalizowanych baz konsumenckich i biznesowych, dzięki którym łatwiej dotrzeć do wybranej grupy odbiorców. Naszym klientom doradzamy w zakresie doboru baz najbardziej adekwatnych do profilu działalności, a także pod kątem docelowej grupy odbiorców.

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych oraz gwarancję pozyskania danych w sposób legalny i zgodny z aktualnymi wymogami prawnymi.

B2C BAZY KONSUMENCKIE

  • dane adresowe – 22 mln
  • telefony komórkowe 6 mln
  • telefony stacjonarne – 9 mln
  • adresy e-mail – 5 mln
  • miejsce zamieszkania
  • kobiety, mężczyźni wiek
  • liczba dzieci i ich wiek
  • wykształcenie, zawód, stanowisko
  • status majątkowy
  • dochody gospodarstwa domowego
  • preferencje zakupowe
  • posiadanie samochodu, wiek samochodu
  • sposób spędzania wolnego czasu, wakacje, miejsce wypoczynku
  • posiadanie / planowanie zakupu ubezpieczenia
  • posiadanie / planowanie zakupu telewizji cyfrowej
  • rolnicy indywidualni

B2B BAZY BIZNESOWE

  • dane adresowe – 15 mln
  • telefony komórkowe 3 mln
  • telefony stacjonarne – 6 mln
  • adresy e-mail – 2 mln
  • PKD, EDG, NIP, REGON, KRS
  • forma własności
  • wielkość zatrudnienia
  • obroty firmy
  • osoby decyzyjne, członkowie zarządu
  • dyrektorzy sprzedaży, marketingu
  • księgowi, HR, bhp
  • flota samochodowa
  • liczba komputerów
  • ban obsługujący
  • preferencje zakupowe

BAZY KONSUMENCKIE (B2C) I BIZNESOWE (B2B)

Oferujemy Wam szeroki wybór baz konsumenckich i biznesowych. Adresatami kampanii marketingowych są najczęściej osoby prywatne. Dzięki bazom konsumenckim dostępnym w Directan w prosty sposób dotrzecie do precyzyjnie stargetowanej grupy konsumentów. Natomiast bazy biznesowe są niezbędne do prowadzenia działań marketingowych do osób prowadzących działalność gospodarczą, średnich i dużych firm oraz ich kadry zarządzającej. Aktualna i sprawdzona baza biznesowa to szansa na zdobycie nowych odbiorców i rozwój przedsiębiorstwa.

BAZY ZAGRANICZNE, TELEMARKETING MIĘDZYNARODOWY

Od początku naszej działalności funkcjonujemy na arenie międzynarodowej.

Współpracujemy z wieloma brokerami w zakresie wynajmu zagranicznych baz danych oraz prowadzimy kampanie telemarketingowe na terenie danego kraju.

Oferujemy wynajem konsumenckich i biznesowych baz europejskich, z USA, Ameryki Południowej oraz Azji i Australii zapewniając dotarcie: telefoniczne, e-mailowe, adresowe, internetowe.

Wszystkie oferowane przez nas konsumenckie bazy danych do telemarketingu zostały zarejestrowane w Generalnym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych oraz zdobyte w legalny sposób. Posiadamy także zgody konsumentów na prowadzenie komunikacji marketingowej.

Więcej informacji uzyskacie kontaktując się z nami telefonicznie lub wypełniając formularz zapytania, znajdujący się w dziale Kontakt.

REALIZACJA
1. OPIS KLIENTA

Klient z branży motoryzacyjnej oferujący samochody osobowe znanej marki podjął z nami współpracę w zakresie wyszukania na rynku odpowiedniej bazy osób potencjalnie zainteresowanych otrzymaniem oferty i umówieniem się na jazdę próbną modelem z segmentu aut rodzinnych.

2. GRUPA DOCELOWA

Uzgodniliśmy z klientem, że potencjalnie zainteresowanych będziemy poszukiwać wśród osób pracujących lub wykonujących wolny zawód, z dochodami powyżej średniej krajowej, w wieku 30+, posiadających rodzinę, dzieci, zamieszkałych w dużych miastach lub ich pobliżu (ze względu na możliwość umówienia jazd próbnych u lokalnych dealerów marki).

3. CEL MARKETINGOWY

Podstawowe cele, jakie założył klient to:

  • zwiększenie sprzedaży samochodów
  • zbudowanie bazy potencjalnych klientów
  • przedstawienie oferty dużej liczbie osób z preferowanego segmentu docelowego
  • nawiązanie relacji z potencjalnie zainteresowanymi klientami
4. PRZYGOTOWANIE STRATEGII

Na podstawie ustalonych z klientem kryteriów zbudowaliśmy bazę złożoną z kilku tysięcy rekordów. Na bazę składały się dane pochodzące od kilku dostawców gwarantujących największą liczbę uzgodnionych selekcji i dużą aktualność informacji. Przy tak licznej bazie zaproponowaliśmy klientowi pełną obsługę bazy i kompleksowe podejście do kampanii. Przygotowaliśmy i przeprowadzilismy akcję telemarketingową do pozyskanej bazy, z zainteresowanymi osobami umówiliśmy wstępny termin odbycia jazdy próbnej oferowanym modelem samochodu.

Podczas rozmów pozyskaliśmy adresy mailowe, na które wysłaliśmy opracowane przez nas zaproszenia wraz z materiałami informacyjnymi klienta. Zrealizowaliśmy także akcję wysyłki materiałów pocztą tradycyjną (zebranie danych do bazy, pakowanie materiałów reklamowych i listu przewodniego, adresowanie i nadanie przesyłki).

Do naszego zleceniodawcy na bieżąco przekazywaliśmy informacje o umówionych spotkaniach, a na 2 dni przed terminem potwierdzaliśmy wizytę zainteresowanych osób w salonie dealera marki.

5. REZULTATY KOŃCOWE

W efekcie zamówionej bazy i realizacji zaproponowanych działań nasz zleceniodawca zyskał:

  • sprzedaż kilkunastu aut zakupionych przez klientów z bazy
  • nawiązanie relacji z kilkuset osobami, które skorzystały z jazdy próbnej
  • bazę kontaktową potencjalnych klientów
  • wzrost zainteresowania ofertą firmy